Εγγυήση / Service

Εγγυήση

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή και καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του και στα εγκεκριμένα από αυτόν κέντρα επισκευής.  Η διάρκεια της εγγύησης και οι όροι καθορίζονται από τον κάθε κατασκευαστή.

Εάν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα οφειλόμενο στον κατασκευαστή έχετε δικαίωμα να ζητήσετε την επιδιόρθωση του και απευθύνεστε στον εκάστοτε κατασκευαστή. Η Εγγύηση ισχύει με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του προϊόντος.

Η διαδικασία διαρκεί περισσότερο σε περιπτώσεις κατασκευαστών που δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και σε περιπτώσεις συγκεκριμένων μοντέλων προϊόντων που δεν έχουν κυκλοφορήσει επισήμως στην Ελλάδα. Παράδειγμα όπως είναι οι MSI , Asus , Corsair , GiGabyte κλπ. ενδεικτικός χρόνος (35-95 εργάσιμες ημέρες) Η καταχώριση του αιτήματος του πελάτη γίνεται αποκλειστικά μέσω της φόρμας RMA

Η Εγγύηση των Κατασκευαστών, καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις στη συσκευή. Οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από πτώση, υγρασία, αμέλεια, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση, αυτομάτως θέτει το προϊόν “Εκτός Εγγύησης” και η επισκευή του χρεώνεται.

Τα  Προϊόντα Apple καλύπτονται από 1 έτος εγγύησης.

DOA *(ισχυεί για συγκεκριμένα προϊόντα)

Το προϊόν από την στιγμή που θα το παραλάβει ο πελάτης στις πρώτες 7 ημέρες παρουσιάσει δυσλειτουργία το επιστρέφετε στο shop66.gr με δικά μας έξοδα επιστροφής και εμείς το στέλνουμε στο ανάλογο εξουσιοδοτημένο service της κάθε εταιρίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής.

Για ελαττωματικά μέρη του προϊόντος (όπως νεκρά pixels , γραμμές , ηχεία , κάμερα , μπαταρία , HDD, RAM , καλώδια , κτλπ) δεν προβλέπεται αντικατάσταση της συσκευής αλλά επισκευή αυτής ακόμη και εάν αυτό αναφερθεί στις πρώτες 7 ημέρες χρήσης

Με το πέρας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, απευθύνεστε στην εκάστοτε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία εγγύησης με προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς.

*Όπως ο Νόμος ορίζει το κατάστημα Shop66 δεν συμμετέχει σε αυτή τη διαδικασία.

  • το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς απόδειξη/τιμολόγιο.
  • Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία με refurbished

Service

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή και καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του και στα εγκεκριμένα από αυτόν κέντρα επισκευής.  Η διάρκεια της εγγύησης και οι όροι καθορίζονται από τον κάθε κατασκευαστή.

Εάν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα οφειλόμενο στον κατασκευαστή έχετε δικαίωμα να ζητήσετε την επιδιόρθωση του και απευθύνεστε στον εκάστοτε κατασκευαστή. Η Εγγύηση ισχύει με την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του προϊόντος.

Η διαδικασία διαρκεί περισσότερο σε περιπτώσεις κατασκευαστών που δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και σε περιπτώσεις συγκεκριμένων μοντέλων προϊόντων που δεν έχουν κυκλοφορήσει επισήμως στην Ελλάδα. Παράδειγμα όπως είναι οι MSI , Asus , Corsair , GiGabyte κλπ. ενδεικτικός χρόνος (35-95 εργάσιμες ημέρες) Η καταχώριση του αιτήματος του πελάτη γίνεται αποκλειστικά μέσω της φόρμας RMA

Η Εγγύηση των Κατασκευαστών, καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις στη συσκευή. Οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από πτώση, υγρασία, αμέλεια, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση, αυτομάτως θέτει το προϊόν “Εκτός Εγγύησης” και η επισκευή του χρεώνεται.

Τα  Προϊόντα Apple καλύπτονται από 1 έτος εγγύησης.

DOA *(ισχυεί για συγκεκριμένα προϊόντα)

Το προϊόν από την στιγμή που θα το παραλάβει ο πελάτης στις πρώτες 7 ημέρες παρουσιάσει δυσλειτουργία το επιστρέφετε στο shop66.gr με δικά μας έξοδα επιστροφής και εμείς το στέλνουμε στο ανάλογο εξουσιοδοτημένο service της κάθε εταιρίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής.

Για ελαττωματικά μέρη του προϊόντος (όπως νεκρά pixels , γραμμές , ηχεία , κάμερα , μπαταρία , HDD, RAM , καλώδια , κτλπ) δεν προβλέπεται αντικατάσταση της συσκευής αλλά επισκευή αυτής ακόμη και εάν αυτό αναφερθεί στις πρώτες 7 ημέρες χρήσης

Με το πέρας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, απευθύνεστε στην εκάστοτε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία εγγύησης με προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς.

*Όπως ο Νόμος ορίζει το κατάστημα Shop66 δεν συμμετέχει σε αυτή τη διαδικασία.

  • το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς απόδειξη/τιμολόγιο.
  • Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία με refurbished